woensdag 28 november 2018

28 november 2018


Hier ben ik weer...beloofd is beloofd toch!!!!!

Enne weet je...morgen hebben we opnieuw de tweede cursus dag...en daar heb ik nog niets van laten zien...en doe ik nu ook nog niet ..want? Joke moet ons eerst beoordelen of we het wel goed hebben gedaan...bijv. of de kleuren combinatie goed is...of de borduurwoorden goed zijn weergegeven in of bij het patroon, en komt de ABC letter wel goed uit...oei dat zal zeker spannend worden morgen.
Al met al een hele happening ...en spanning stijgt...we moesten ook van 2 patronen en daar een  ander patroon van gaan maken dus verbouwen ...knippen en plakken...oh! nee dit is niets voor mij...is echt niet mijn ding...ik heb twee keer geknipt en 4 keer geplakt...maar ik denk dat Joke hiermee niet tevreden is.
Maar ja het is een cursus dus je moet wel...en daar hoort ook bij je huiswerk maken...nu dat heb ik bij deze dan gedaan.
Het is toch wel leuk zo`n cursus...want zo af en toe hoor je reacties van de andere cursisten...bijv.ik doe dit niet zo...of ik ga het echt anders doen ...of reactie  van ik snap er helemaal niks meer van...of reactie oei! ik heb het fout geborduurd maar ga het ECHT niet meer uithalen...Ha ha tjonge jonge dat zal morgen wat worden.
Het is morgen bij Ditty... dus vroeg uit de veren, k` heb alles al klaar staan dus verslaap ik me... dan kan ik alles zo pakken. En weg wezen.

Goed dat was D.V. de cursus  morgen.

Verder ben ik bezig met de rol van mijn man...en neem die morgen ook mee...Joke wilde hem eerst even zien, had wat vragen daarover...dus die rol heeft een poosje stil gelegen...wat niet heeft stil gelegen is de Noorse rol...ik had hem graag afgelopen zaterdag af willen hebben ...we hadden Reünie Noorwegen. Helaas lukte dit  niet...Maar??? ben een heel eind...zie foto.
K`heb vertolkt waar we zijn geweest...het vissen van de mannen...maar ook de hut op palen in het water...dit was echt zo...een prachtige locatie.

Weet je waar ik het ook druk mee heb??? Ik heb het orgel spelen weer opgepakt...en krijg les aan huis...deed dit al een poosje, maar stop gezet...nu het lessen weer opgepakt...en voelt goed...maar? sinds vorige week heb ik ook een piano...via markplaats deze mooie piano gevonden.
Dit wilde ik al zo lang, hij staat in het kantoor...dus zijn we de PC moe,  dat ontspannen achter de piano, ook hoop ik les te nemen en wel van dezelfde leraar die mij ook orgel les geeft...dat betekend elke dag zeker 1 uur lessen...
Oei red ik dit wel!! met al mijn ander hobby`s? we gaan het zien...en gaan het zeker proberen.

Wat ik ook veel en veel zou moeten gaan doen...en zou daar eigenlijk een hobby van moeten gaan maken is ? wandelen...maar dat is het hem nu juist...dit is niet mijn hobby...Zucht!!! Ik fiets liever
( helaas met ondersteuning ) maar goed ook dat gaan we proberen en wie weet wordt het toch nog een hobby.

Ik ga stoppen en vervolg over morgen komt in volgende blog...en ben heel benieuwd wat Joke ons te leren heeft.

Een hartelijke lees / kijk en borduur groet van Rian

rvanderhoek@solcon.nl

2 opmerkingen:

  1. Rian, Met verbazing gekeken naar het prachtige borduurwerk. Hoe krijg je het voor elkaar en dan nog al die andere hobby's.
    Diny Averesch is hier bij mij om mee te kijken.
    Ze vraagt of je misschien nog een patroon van een gehaakte deken hebt of kunt krijgen?
    Groet van Janny en Diny

    BeantwoordenVerwijderen