maandag 27 mei 2019

27 mei 2019

Handwerken?

14 dagen al geen steekje meer gedaan...
Wat is er aan de hand?


Ze zeggen wel eens keuzes maken, nu die heb ik gemaakt.
We hopen D.V.28 mei ( morgen) 45 jaar getrouwd te zijn...
En ik vond daar hoort een PowerPoint bij van de afgelopen 45 jaar...of beter gezegd vanaf het begin van onze verkering.
En dag ga je in gedachten hierover verder na denken...toen de stoute schoenen toch maar aangetrokken en? we zijn begonnen om al de fotoalbums te voorschijn te halen...tjonge jonge wat een fotoalbums hebben wij, niet te geloven ...
( ook een hobby) hoe kom ik hier door heen?
Nu van de laatste jaren heb je de foto`s  op de harde schijf  je PC staan, vroeger was dat niet zo.
Dus alle fotoboeken door geworstel. Mooie foto`s opgezocht...die herinneringen zijn o zo leuk...ik heb vaak in mijn zelf stilletjes moeten lachen...o wat waren we nog jong.
Dan de volgende stap... via mijn mobiel ( had je vroeger ook niet ) een foto gemaakt uit het fotoboek...ik moet zeggen dat ging goed.

Maar dan weer een volgende stap ... die foto`s  van mobiel moesten weer naar mijn mail verzonden worden, daarna weer opslaan in mijn map 45 jaar huwelijk...oei oei waar ben ik aan begonnen?
Maar goed A had ik gezegd dus B volg dan vanzelf ...nou vanzelf???? ik ben dik 2 weken er mee bezig geweest...dit had ik niet kunnen  bedenken wat een klus...maar? het resultaat mag er echt zijn, als zeg ik dit zelf.

Het huiswerk borduren wat we van Joke op 25 april hebben  op gekregen...lig nog precies zoals ik het heb weggelegd...moet wel zeggen dat ik wel begonnen was met een kussentje voor onze dochter en schoonzoon...nog voor hun 25 jarig huwelijk, maar verder echt niets meer gedaan...dan alleen foto`s foto`s en nog eens foto`s  bekijken.

Deze week komt er ook niet van borduren...morgen een gezellig samen zijn met fam. en vrijdag en zaterdag met de kinderen en kleinkinderen weg. Dus al met al voor ons een drukke bewogen week...niet iedereen maakt het mee om 45 jaar getrouwd te mogen zijn. Gedachten vermenigvuldigen...gedachten gaan terug...ook na diegene die ons zijn ontvallen.

Dus vandaar dat we nu geen borduur werk kunnen laten zien...hoop in de vakantie D.V. de draad van het borduren weer op te pakken...en denk dat het huiswerk van Joke nog even blijft liggen...hoeft pas eind augustus klaar te zijn...maar ik ga nu eerst allerlei kussentjes borduren...dit wilde ik al zo lang, en ga dit nu in de praktijk brengen.


                                            Verkering
 Verloofd
28 mei 1974
40 jaar getrouwd

 Zo maar een paar kiekjes.

Tot de volgende keer ...hopelijk dan wat handwerk foto`s.

Hartelijke groet van Rian
rvanderhoek@solcon.nl
 

8 opmerkingen:

  1. ..heerlijk jong nog beide...45 jaar getrouwd van Harte gefeliciteerd...,,tel uw Zegeningen iedere dag...fijn dat we weer iets van je mochten horen,t,was zo stil...lieve groet Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuke foto's van jullie, Rian!
    Vandaag 45 jaar geleden... Nu alweer zo lang samen!
    Goede, mooie dagen van gedenken toegewenst met elkaar!

    "Vertrouw het verleden toe aan God's genade, het heden aan God's liefde en de toekomst aan God's voorzienigheid" (Augustinus)


    Lieve groet, Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Rian en echtgenoot,

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk! Wat een mooi bruidspaar!
    Nog meerdere goede en gezonde jaren toegewenst.
    Ik wens jullie fijne dagen met de kinderen en verdere familie.

    Hartelijke groeten,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Cees en Rian,
    Gods zegen toegewenst op de verdere levensweg !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cees en Rian, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum.
    Wij wensen jullie Gods zegen toe voor de toekomst.

    Arie-Jan en Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum..Elza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd. Nog vele mooie jaren gewenst met jullie dierbaren.
    Groet, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties en wensen voor ons 45 jarig huwelijk. Wij hebben als gezin en familie fijne dagen mogen hebben.

    Gr van Rian

    BeantwoordenVerwijderen