donderdag 15 augustus 2013

Geurzakjes


Dit geurzakje had ik elders gezien en wilde dit graag ook namaken.
 
       
 
 
Deze baby kleerhangertjes zijn gehaakt door Anna,  eerst haak je het met vasten daarna zet je het aan de kleerhanger.
    
 
 
70 stuks baretten gehaakt door Gerda.
Als er mensen zijn die willen weten wat het voor een patroon is dan hoor ik het graag daar kan ik voor zorgen
 
 
 
 
 
  Marja van de borduurgroep is bezig met een borduurnaaldenboekje.  
              
 

 
Diverse handwerkjes van Ditty
 
    
 
 
     
 
 
     
    
    

En de geurzakjes... ze zijn gelukt!

    
    
   
 
   

12 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent op de blog,
    was zolang stil ,jullie zijn wel druk
    geweest in de vakantie ,die barretjes zijn snoepjes .
    Dat envelopje had ook nog een voorkant,
    maar die komt dan zeker nog .

    Hartelijke groetjes Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen staan er weer op,van baretten tot geurzakjes,
    en ook leuke kleerhangertjes met borduurwerk,en borduurenveloppe,
    en dat ondanks alle warmte.
    leuk om te zien allemaal,

    har gr Berty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige kunstwerken op de website
      een creatief idee voor een verjaardagsfeestje meisje 7 jaar...
      kunt u helpen?

      Verwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op m`n blog.

    Denk dat het belangrijk is dat de kinderen voor dit feestje kunnen handwerken / haken / breinen enz.7 jaar is best wel jong.
    Maar als ze creatief zijn dan kunnen ze best heel veel.
    Als ze kunnen haken is een haarband voor in het haar leuk of een armbandje, meestal is dat van vasten en stokjes.
    Maar je moet beginnen met de basis en dat is lussen maken en daarin vasten en stokjes haken.
    Ook punniken met een klosje is voor die leeftijd heel goed te doen, met van allerlei kleurtjes, van te voren kun je zelf alvast een beginnetje maken zodat ze kunnen zien hoe het gaat worden.
    Ook beestjes kun je haken en die boeken kun je in de bibliotheek halen of bij de winkel van Zeeman, of op internet zoeken.

    Heb je nog vragen hoor ik het graag.

    Een hartelijke groet van Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend.....
    Heeft u patroontjes van de geurzakjes?
    Is het iets om te verkopen op een verkoping?
    Welke geur-elementen doet u in de zakjes?

    Wat een ijverige handen....
    Rika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Rika

      Ik denk dat het goed is dat je mailt naar mij,dan kan ik het uitleggen.

      Het mail addres is rvanderhoek@solcon.nl

      Het is heel goed te doen voor een verkoping.
      En zelf doe ik er een stuk zeep in en dat ruikt heerlijk.

      Een groet van Rian

      Verwijderen
  5. lieve 0ma!

    ik zou graag dat geurzakje willen die op de laatste foto staat, in het licht roze. :)
    zie zien er allemaal echt heel erg leuk uit!
    ik zou het leuk vinden dat dat aan me kapstokje hang. En dat mijn lieve oma dat gemaakt heeft. ;),

    liefs u kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Arianne

      K` ben met je geurzakje begonnen en in de kleur licht rosé, als het af is geef ik een belletje, en weet zeker dat het heel leuk zal hangen aan je kapstokje.

      Liefs van Oma

      Verwijderen
  6. lieve oma!

    ik zou graag het 1 van de witte geurzakjes willen die op de een na laatste foto staan! die vind ik leuk bij mn kaptafel passen! staat zo knus en romatisch:-) ik heb nog een leuk oud kop en schoteltje. daar kan die mooi bij staan!
    en wat was het gezellig he vorige week dinsdag! moeten we vaker doen zoiets.. echt gezellig zo'n vrouwendagje..
    herbert en ik hopen snel een keer langs te komen! tzou leuk zijn als we dan lekker bij de caraven kunnen zitten ofzo:)

    tot snel en een dikke knuffel voor opa

    liefs uw oudste kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jeanine

      Ook jouw geurzakje staat in bestelling, en als die van Arianne klaar is ga ik aan die van jouw beginnen, en dan in de kleur wit,leuk die verschillende opdrachten.

      En? als ik het klaar heb doe ik een whats app,met? een foto van het geurzakje.

      Liefs van Oma Rian

      Verwijderen
  7. Beste Rian,
    Ik zou aan U willen vragen of U een patroontje heb van het creme geurzakje op de foto.
    Het ziet er ontzettend leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemiddag
    Ik zou graag het patroontje willen hebben van het witte geurzakje, als u wilt kunt u dit mailen naar deliboerboels@gmail.com
    Alvast bedankt
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen