zaterdag 6 juni 2015

6 Juni 2015

Eindelijk weer geborduurd.


Ja.... jullie lezen het goed, had wel een paar steekjes tijdens de handwerkdag en avond gedaan .... maar stelde niets voor.....
kon daarin m`n  draai  nog niet vinden en had er de rust niet voor.
Vandaag tegen mezelf gezegd  en nu ga je lekker borduren....
We wilden eerst gaan fietsen maar bij nader inzien toch gekozen om lekker thuis te blijven.

Heerlijk weer.....
buiten mijn handwerkdoos neergezet...en ja hoor! echt begonnen met de rand van
Randje per Week
af te maken ..........
dat heb ik me zelf als doel gesteld vandaag......



Kreeg daardoor weer energie waardoor ik aan mijn letterlap R verder ben gegaan.
Hoop op de volgende handwerk dag D.V. 19 juni de letter R af te hebben
dat stel ik me nu als doel.




Toen dacht ik nu even op de blog weer wat zetten....
en vooral dat ik weer aan het????????
borduren geslagen ben ... de vonk is er weer.

Komt ook dat we vorige week een paar dagen zijn weggeweest ...... veel gefietst wat me goed heeft gedaan.......

Helaas heeft de borduurdoos toen wel op tafel gestaan maar........... verder is het niet gekomen.
Elke dag keek  die doos me aan ...... net of hij vroeg wanneer ga je weer verder met mij?

En gelukkig heb ik de draad en naald..........weer op mogen pakken.






We hadden van ons 40 jarige huwelijk nog een
High Thea  cadeau bon liggen...

En ja echt waar dit hebben we vorige week samen gedaan.... Cees had zoiets nog nooit gedaan ....
oei zou hij dit lusten?

Ja het zoete wel .... maar die andere dingen?
heerlijk die soep... maar wat lag er naast?

Wat is dit vroeg Cees een de serveerster?
Ze antwoorde een hartige taart!!!!!!
Nog nooit op............... toch heeft hij alles geproefd......
                   
                     Heerlijk was het.



 
 











                                                Een hartelijke groet van Rian
                                                      en tot volgende keer.
                                        
                                     Dan vertel ik over onze eerste handwerkavond
                                     hier in het Onderhuis met een biologisch hapje
                                        wat Jantien voor ons heeft klaar gemaakt.


6 opmerkingen:


  1. Hallo Rian...fijn dat de borduur vonk er weer is.....de letter R ziet er erg mooi uit
    nu je R.P.W nog.....doe het maar rustig aan....zoals je weet ben ik met 2015
    begonnen....en het is heel leuk om bij te blijven ...je kijkt dan weer naar
    iedere zaterdag uit....!!! we hopen tot de 19e juni groet marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marja

    Leuk een berichtje van je te mogen ontvangen via de blog ......en? ik ga er weer voor.......
    k `heb er weer zin in........tot D.V. 19 juni .

    Groetjes van Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om weer eens iets op de blog te lezen ma, en die letter is mooi zeg, ik zoek zoiets en dan de B natuurlijk....
    Wat leuk dat u samen met Pa een High tea gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Rian , fijn dat je de draad weer opgepakt hebt , ik vind die R prachtig worden , echt een blikvanger gaat dat worden .
    Groet vanuit Friesland,
    Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ditty

    Lekker uitwaaien daar in Friesland.......geniet ervan ..........en klopt ik vind het fijn dat de draad en naald weer is opgepakt....... vandaag ook weer verschillende steekjes gedaan..... denk dat de letter R voor D.V. volgende week wel af is.

    Groet van Rian

    Gr Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Rian,fijn dat je de drive weer gevonden hebt wat het borduren betreft,
    we verwachten dat de letter af is hoor D.V. volgende week ;-)
    en die High tea ziet er echt uit om in te happen mmmm.
    groetjes Berty

    BeantwoordenVerwijderen