woensdag 20 januari 2016

20 januari 2016

Een voorbij gevlogen jaar 2015.
Allen een gezegend en gezond 2016 toegewenst. 
Wat zal ons dit jaar brengen?
 
 
WINTERDIP ????? Dat zou kunnen.........
 
Helemaal geen inspiratie voor handwerken/borduren...
 en ook niet voor de blog.
Gelukkig begint het weer te kriebelen en? .....zit er weer helemaal in.
 
Vorige week het handwerken voor de dag gehaald en op tafel gezet...
maar helaas daar bleef het bij.
Totaal geen idee wat ik moet gaan borduren....
onvoorstelbaar dat dit kan gebeuren.
 
Eerst maar eens naar twee handwerkdames een mail en telefoontje gedaan,
en verteld dat ik niet wist wat ik moest gaan borduren op borduur lap R...
ze  hebben me wat op weg geholpen en ja hoor!!!
de vonk is er weer....gewoon heerlijk weer ontspannen borduren...... 
helemaal fanatiek in handwerken....
en nu zoals jullie kunnen lezen weer actief op de blog....
dus noemen we het maar een Winterdip.
 
De vorige keer met de handwerkgroep  het meest aan de theezakjes gewerkt...
dit moeten we allemaal goed onder de knie krijgen.
 
 Liesbeth de bezige BIJ....nu bezig met een prachtige Quilt deken

De zwarte lap heeft Liesbeth bij haar moeder in de linnenkast kast gevonden, kant en klaar, Liesbeth weet niet wanneer ze het heeft gemaakt. Zo te zien is het een lap met proefstukken maar zeker weten doe ik het niet. ....... zie de foto`s.


 
De handwerkjes van Sari..... ook een theezakje helemaal klaargemaakt, zie foto`s.
 
Zelf ben ik nog bezig met de borduurlap R en vordert gestadig nu ik weer inspiratie heb.
 
D.V. vrijdag 22 januari handwerkdag bij Annie...
zeer benieuwd wat we allemaal van elkaar te zien krijgen ...
altijd weer een verrassing....en? je stimuleert  elkaar zo weer als je het mooie borduurwerk voorbij ziet komen.
 
 
 
 
 


 
 
 
       D.V. de volgende keer is de handwerkavond 1 februari.
 
Een hartelijke borduurgroet van Rian

2 opmerkingen: