vrijdag 18 maart 2016

18 Maart 2016

Griep!!!!!!

Helaas moest de handwerkavond afgezegd worden omdat  ik ineens met zware griep op bed terecht gekomen ben.

Donderdags s `morgens met Berty naar Ditty ...onze handwerktassen van MerkWaardig vol gedaan met allerlei handwerk spullen.. oei oei File File....het begon net nadat we de rijksweg op wilde gaan File.
Daar wordt je echt niet vrolijk van ...maar goed ondertussen Ditty geappt
(ja ja dan doen wij ook al hoor!)
Dat we voorlopig nog niet aan de koffie zitten...doe rustig aan appte Ditty terug....ja ja zeiden wij we kunnen niet anders... dan rustig aan doen.
Drie kwartier later zaten we bij Ditty aan de koffie...gezellig bij gepraat en bij de grote tafel ons handwerken te voorschijn gehaald en wel het Motief van de maand maart.

Rond half een met Berty Zeist in gegaan en daar een heerlijk lunch gebruikt.. vervolgens richting huis en half vier mochten we weer thuis zijn... ik dacht even bij komen en ga dan voor het eten zorgen...maar in plaats van eten koken en even bij komen lag in ineens in bed ... echt die griep overviel me echt...dit heeft tot de andere week woensdag avond geduurd...vandaar de handwerkavond afgezegd naar D.V. 4 April...wat is dan gezondheid een groot voorecht...dat besef je pas als je iets gaat mankeren of ziek wordt...

Zodoende dat ik achter kwam met het Motief van de maand...dit eerst maar weer te hand genomen en is nu af.

Hieronder de Letter lap R ....
een persoon achter de PC (moet ik voorstellen in mijn gedachten)


                                    Vandaag handwerken gehad bij Teuni .....
                       daar hoop ik morgen of volgende week over de te vertellen

                                             Een handwerken groet van Rian
                                                
                                                   rvanderhoek@solcon.nl

1 opmerking:

  1. Hallo Rian, Zo zie je maar zo ben je gezond en zo ben je ziek. Fijn dat je weer aardig opgeknapt bent en je weer kan borduren. Beterschap verder.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen