zaterdag 18 juni 2016

15 juni 2016

Geen tijd voor de blog?????
 
Jawel hoor!!! maar denk dat ik verslaafd ben aan het borduren ...
en daarom geen tijd heb om de blog bij te werken.
 
Maar goed hier ben ik weer.
 
De laats keer is de handwerkgroep  Creatief met Naald & Draad  
27 mei bij Berty geweest...
Ik had verstek laten gaan i.v.m. onverwachts een vakantie Texel.....
 
Handwerken heb ik dus wel gedaan maar dan op het eiland Texel in de plaats Oosterend op het park de Verrassing...en ja de Verrassing was voor ons echt een
Verrassing ...want?????
44 jaar geleden hebben mij man en ik elkaar daar leren kennen ...
En nu hebben we de plekjes / restaurants / dorpjes enz. bezocht....
echt leuk die herinneringen...
Er was zelfs een restaurant de Catharine Hoeve die een hele grote open haard had
waar je met z`n allen om heen kon zitten...zelfs die stond er nog...
Nou daar hebben we zeker nog weer om heen gezeten.
En dan mijmerend...waar blijft de tijd.
 
Het was vreselijk koud...maar dit had wel wat aan zee...
heerlijk uitwaaien om daarna  in een paviljoen langs zee...
een kop koffie te gaan drinken ...
mmm wat smaakte dit heerlijk.
 
De dames hebben gelukkig wel foto's genomen dus kan ik laten zien wat ze de laatste tijd hebben gedaan...vooral zijn we bezig met motief van de maand van MerkWaardig.
                                                                    
                   Kijk maar eens mee


Zo hebben we weer van alles gezien wat handwerken betreft ...
ook de ABC lap...het randje per week doet weer mee.
Mooi om te zien de variatie van deze groep.
 
We hebben een zomer stop ingelast...en hopen elkaar weer te zien op D.V. 26 augustus
 
Wens een ieder  een goede vakantie tijd zowel thuis als elders in Nederland of daarbuiten.
Een goede reis voor degenen die weg hopen te gaan
 en een behouden thuiskomst.
 
Ontvang allen een hartelijke borduurgroet van Rian
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten