donderdag 14 september 2017

14 Spetember 2017

Eindelijk huiswerk af!!!!!!


Heerlijk gevoel geeft dit dat je het huiswerk af  heb wat Joke heeft opgegeven om thuis te doen.
Vond het leuk om te doen ...maar op het laats dacht ik ...ik wordt zelf nog een tulp.
Toen heb ik alles op alles gezet en wilde het klaar hebben...nog geprobeerd om een huisje in een blokje te proppen ...maar weer uitgehaald ...ik kreeg het er niet ingepropt......toen overgegaan naar ???????????????????????????????????????een tulp.

























K `heb gisteren alle zijde  DMC tevoorschijn gehaald en heerlijk bij de grote tafel ...binnen is het  lekker warm en buiten guur en stormt het ...de zijde netjes opgeborgen   in opbergdozen en de kleuren bij elkaar gesorteerd...wat een heerlijk opgeruimd gevoel geef dit en wat een overzicht van de kleuren....Heb nog een klein doosje vol zijde (DMC) om op kaartjes te winden,  en ook bij de kleuren toe te voegen en weet je ....ik kom nogal eens in kringloop winkels...

Hadden jullie misschien niet gedacht hé!!!!
maar het is echt zo ...
dan probeer ik zo gauw mogelijk naar de handwerk hoek te gaan en meestal liggen daar borduur pakketten
vol met zijde nog ...voor héééééééél weinig geld.
vandaar dat ik zoveel zijde mag hebben.
Gaan jullie nu niet gauw allemaal naar de kringloop toe ...want dan heb ik niets meer.😊


K `hoop verder te gaan met het boekje,  en wil nog een boom plaatsen bij het huisje.....Maar?
wil eigenlijk ook wel met het rosé kussentje beginnen om daar de bloementuin in te verwerken.....
ja wat is wijsheid...iet wiet waai weg!!!!!!!!

Nu eerst de blog...we doen het maar stap voor stap.

O ja !!!! dit vergeet ik nog te vertellen...zocht de zijde DMC op om op te ruimen in de dozen,  en vond toen nog verschillende handwerk pakketjes...Oei dit wist ik helemaal niet ...zo ben ik helemaal in de cursus beland en verslaafd zou je kunnen zeggen.... niet wetende dat ik nog zoveel moois  had liggen..... Zie foto.
                                 De dames van de cursus hebben
                               de tulpen parade ook af zien hier onder.





Wat mooi weer om te zien het handwerkboekje... wat een kleuren combinaties...of met een kleur kan ook...
alles kan en mogen we doen van Joke...
als ??? we ons maar houden aan de regels.

Ontvang een hartelijke borduur groet van Rian en hoor wel weer wat jullie er van vinden . 
 
 
 rvanderhoek@solcon.nl







5 opmerkingen:

  1. wat een bollenvelden worden er gecreëerd. ...leuk om te doen .
    groetjes Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie weer actief geweest met elkaar!! Succes verder.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal prachtig uit!
    Helaas heb ik een flinke achterstand opgelopen, maar er wordt aan gewerkt!
    Sari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is herkenbaar voor mij Sari....ik het begin van de cursus kwam ik een heel eind achter. Gr Rian

    BeantwoordenVerwijderen