maandag 5 februari 2018

5 februari 2018

Met de hogesnelheid `s trein.

Jullie zullen wel denken!!! Met de hogesnelheid `s trein?????
Wat heeft dit met borduren te maken?
Toch wel hoor!

De laatste blz. die ik geborduurd heb is met de Sneltrein gedaan.( Figuurlijk )
Vorige week ging ik ervoor zitten en ging ik als een speer...zo snel.
( niet veel in huis gedaan) en had  nog veel strijk...ik beloofde  mezelf,  van dat doe ik morgen dan wel ....maar dit ging de andere dag precies weer zo ...ik doe dit morgen dan wel.
Dus resultaat strijk bleef liggen...
Maar???? resultaat blz. af...ga straks weer opnieuw de            Sneltrein starten....maar eerst even de blog weer bijwerken dacht ik.
Dus? wie weet deze week weer een blz. af.
Wil het nu zo snel mogelijk klaar hebben mijn rolletje.

PS ....mijn strijk is ondertussen wel gedaan hoor!!!!

En hier onder het resultaat van met de Sneltrein.

Afgelopen vrijdag morgen zijn Berty en mij persoon naar Ditty geweest, we waren er vroeg...hadden op file gerekend, maar niets aan de hand we konden SNEL door rijden en klokslag half tien mochten we er al zijn...heerlijk bij de warme houtkachel koffie gedronken met eigen gebakken cake en koek...mmm wat smaakte dat (naar meer )
Ons handwerken ging natuurlijk mee ...je gaat toch niet zonder je handwerken  naar Ditty !!!!! de bedoeling was om een mooi randje te gaan oefenen als afwerking  langs ons rolletje  ...even heel moeilijk en pittig...maar met zo`n lerares erbij moet het gewoon weg lukken. En? het is gelukt.... zelf deed Ditty ook mee, en begon met een nieuw klein rolletje...Ditty is die vrijdag en de dag erna helemaal verslaafd geraakt van dit soort steekjes kijk zo maar eens op de foto.
En hier mijn randje op mijn rolletje.
Ook Berty heeft ook de smaak te pakken...en ging thuis meteen weer aan de slag...super leuk om dit te leren.
Mooi die kleuren groen.

























                   Ditty is ook met de Sneltrein gegaan
En wat een mooie kleuren....kijk maar eens naar de ondergrond ( de rozen ) wat een mooie warme kleuren.
Die kleuren heeft Ditty gebruikt in haar kleine rolletje


Dit is even  helemaal wat anders dan kruisjes.
Toch hoort het ook bij ons handwerken.

Morgen avond hebben we ons maandelijks handwerkavondje...
Dit keer bij Janny.

Hartelijke borduurgroet van Rian
rvanderhoek@solcon.nl

3 opmerkingen:

  1. Spraakelijkloos mooi.....ook jouw bladzijde Rian een pluim...lieve groet Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kunstwerkjes! Echt supermooi Rian! Ook de andere...

    Vrijdagmorgen meestal(!) rustige spits, voortaan altijd op vrijdag plannen? Tenzij je moet wandelen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen