dinsdag 18 november 2014

18 November 2014

Griep 
 
Wat zeggen we gauw volgende week zet ik weer wat op de blog i.v.m. Randje Per Week.

Ondanks de stok achter deur, ging dit niet lukken als je griep krijgt, zin had ik er wel in maar geen fut om te borduren, pakte het wel op maar legde het zo weer neer.Blij dat ik weer aan de beterde hand ben, en gisteren heb ik het weer op mogen pakken, wat is gezondheid dan een voorrecht, dat waardeer je pas als je iets heb waarmee je niet uit de voeten kan, en nu was dit maar griep, als we dan denken aan ernstige zieken!

Ik heb af gekregen wat ik wilde, zie foto`s,  liet het m`n man zien en hij gaf een leuk idee aan de hand i.v.m. de volgende creativiteit op Randje Per Week, hij zei nu zeker een winters tafereeltje? ik reageerde van dat is leuk, dus vanavond op zoek naar iets wat met de winter te maken heeft, gaf aan dat hij een sneeuwpop of een arrenslee wel leuk zou vinden, dus? wie weet.



             Ook krijgen we dit keer te zien het
                   RandjeperWeek van Frieda.


 
De laatste tijd druk met andere borduurwerken geweest, maar nu weer bezig met mijn randje per week, woensdag hadden we onze borduurmorgen en als je dan ziet wat de anderen allemaal al gedaan hebben, dan gaat het weer kriebelen, de noorwegen vakantie is er al bijna in verwerkt, de vissen heb ik vervangen door andere, deze zien er beter uit, nu nog de kerkjes en dan weer verder met een ander verhaal..........................

Zo wordt het rpw niet alleen een strook met randjes maar ook een herinnering!

groetjes Frieda



 
We gaan stoppen en? we gaan zoeken naar winterse tafereeltjes, wat mannen al niet voor een ideeën hebben, een advies betrek ze bij onze handwerken.
 
Een borduurgroet van Rian
 
PS
Een mail met foto op de valreep van Berty binnen gekregen, eindelijk de handdoek op tijd klaar voor Lenie `s verjaardag, mooi is hij geworden, en gehoord dat Lenie er heel blij mee was, een persoonlijk iets voor haar.
 

9 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal weer prachtig mooi uit!!!
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames me dit lekkere november hebben jullie
    je handen weer goed gebruikt ,zal eens zoeken naar
    wintertafereeltjes Rian ,en Berty ,je handdoek is prachtig geworden !
    Frieda je hebt nog een eind te gaan ,maar mooi wordt het vast
    ben benieuwd wat het volgende onderwerp voor RPWtje wordt.

    Groet van Ditty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de blog weer even te lezen. Het was erg gezellig vond ik op de laatste handwerkmorgen.
    De sfeer is goed en we hebben altijd weer heel wat te babbelen en we borduren natuurlijk ook nog..haha
    Groetjes van Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie "randje per week" rollen. Wat leuk dat iedereen er een persoonlijk ontwerp van maakt.Het stimuleert enorm om weer gezellig aan het handwerk te gaan.
    Mijn moeder was reuze blij verrast met de prachtig geborduurde handdoek van Berty!
    Groetjes van Elsa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het door hoor!!!!!!
    gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal....soms gaat borduren beter dan een bericht op de weblog plaatsen
    maar het kwartje is gevallen.....dus lukt het nu.....!
    Zelf ben ik bijna op de helft van mijn R.P.W lap,dan zijn er 26 x 2 randjes geboorduurd
    helemaal volgens de opzet,leuk om te zien is dat een ieder zijn creativiteit er in zet....
    allemaal fijne veel borduur uurtjes toegewenst.....Vriendelijke groet Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Marja dat het je gelukt is een berichtje te plaatsen op de blog, ook jij veel borduur uurtjes toegewenst. misschien jouw randje per week over twee weken op de blog?

    Gr Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie randjes weer!
    En wat een práchtige handdoek. Leuk om zo'n persoonlijk cadeau te krijgen, maar ook om te maken.
    Groet, Sari

    BeantwoordenVerwijderen