zaterdag 31 december 2016

31 december 2016

31 december Oudejaarsdag


Toch nog een motief per maand af gekregen dat was mijn doel...ik denk het  motief van oktober..
weet het niet precies.
Dacht woensdag dat ik het af had...en ik keek nog eens goed ....o nee toch!!!!! een bloem had ik twee kruisjes te hoog had geborduurd, zal ik het laten zitten? niemand die het ziet.
Toch maar uitgehaald,
vandaar nu op de valreep van 2016 - 2017.
     
Aan de linkse kant dat is mijn motief die ik nu afgemaakt heb.
K `heb nog wel wat motieven te gaan en dan de lap verder op vullen met van alles en nog wat.

We zijn bijna aan het einde van het jaar gekomen...
vele gedachten vermenigvuldigen.
Wij wensen een ieder een goede jaar wisseling.
En een voorspoedig en gezond 2017.

Ook hebben het afgelopen jaar veel met elkaar geborduurd of ander handwerken  gedaan...
We hopen dit nog lang met elkaar zo te doen.
En van elkaar te leren de creativiteit op gebied van borduren.
 
Ik wilde foto's er op zetten maar er gaat iets niet goed.. dit geeft hij ook aan op de blog...
Dinsdag D.V. komt er iemand naar kijken.
 


Wens allen een hartelijke groet  en al het nodige toegewenst
                                         van Cees & Rian

1 opmerking:

  1. Leuk, je blog. Zonder foto ben ik reuze benieuwd hoe het geworden is en goed dat je het opnieuw hebt geborduurd. Zelf blijf je het altijd zien.
    Borduurgroet van Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen