woensdag 13 juni 2018

13 juni 2018

Nog even een stukje op de blog.
 
Misschien kunnen jullie het je nog herinneren op de blog van April...dat ik vertelde dat ik een cadeau bon had gehad
 van mijn lieve trouwe vriendin Berty...een bon van ???
Soet Idee...nou jullie snappen best wel dat ik dit heel heel leuk vond...was er nog niet aan toe gekomen om wat uit te zoeken...had al wel eens op haar site gekeken...maar kon nog niet iets vinden ...nu afgelopen week wel ...en? gisteren per post binnen gekomen ...en echt heel blij er mee...alleen al die mooie rode verpakking door de brieven bus heeft al wat...en ja dan mag ik gaan uitpakken...spannend hoor...want ja ...het kan altijd tegen vallen toch! maar nee reuze blij ermee...nogmaals Berty bedankt ...

Ondertussen druk bezig met de voorbereiding voor D.V. Noorwegen...en zeker gaat het borduren mee...was al beginnen met Noorse borduur rol...zoals jullie in de vorige blog hebben kunnen zien...nu heb ik ook nog een borduur rol waarop ik de levensloop van mijn man ga borduren...en ja dan begin je toch eerst met zijn ouderlijk huis waar hij is geboren...en in een boekje kwam ik een oude foto tegen van het ouderlijke huis en het gereedschappen winkeltje...maar ja hoe ga je dit doen?  daarin heb ik Joke onze cursus leidster voor ingeroepen... en die heeft me met raad en daad geholpen...en via de post verschillende a4tjes hokjes plastic  opgestuurd...hoe ik dit moest gaan doen....een heel eind ben ik via het kopieer apparaat en a4tje ben ik al een heel eind...ja ik moet nog wel borduren ...want dat gaat niet vanzelf...maar weet nu hoe ik verder moet ...ook Sari heeft me nog een eindje verder op weg geholpen...en ik denk dat ik het nu wel alleen red...dus al met al best veel handwerken wat mee gaat op reis...
 
Vroeger hadden we een versje van ...
IK GA OP REIS EN IK NEEM MEE?????
BORDUREN.
 
 Maar of er van borduren komt? ik weet het niet...
er is zoveel moois daar te zien...
maar goed t.z.t. zullen we wel wat delen  via de blog

 Hieronder het a4tje hokjes plastic gekopieerd
          waarop de foto komt te staan               


 Hier onder de tekening waarin Sari
 mijn wat op weg heef geholpen.
 En nu maar aan de slag.
 
 
Weten jullie wel???? 
dat ik wat borduren betreft...
  Nog maar in mijn kinderschoenen sta???????

Een hartelijke borduurgroet van Rian
rvanderhoek@solcon.nl










 
 










1 opmerking:

  1. je kadobon goed besteed Rian, 2 mooie boekjes vol patronen, ;-)
    veel plezier ervan, groetjes Berty

    BeantwoordenVerwijderen