donderdag 11 april 2019

11 april 2019

Verjaardag

Afgelopen week mocht ik 65 jaar worden...een kroonjaar.
Bijzonder als je dit mag beleven, menigeen beleefd dit niet...
dit is niet vanzelf sprekend.
Een voorrecht dat je nog gezond mag zijn.
Helaas beseffen we dit niet altijd.
En is het goed om stil te mijmeren...te overdenken...de weldaden te mogen ontvangen...en op te mogen merken.

Een hele fijne dag mogen hebben...twee schoondochters hebben  mij overdag geholpen. Alhoewel, ik hoefde weinig te doen. Natuurlijk wel samen met manlief alles goed voorbereid, dat wel.
 
Heel veel lieve vriendinnen buren en goede kennissen mochten we die dag ontmoeten. Zelfs uit het midden van het land de borduur vriendinnen die  kwamen zelfs een bos bloemen brengen met kaartje rode DMC zijde...echt een verassing.
Een grote bloemenzee was het in huis...alles maar bij elkaar gezet en de andere dag de bossen bloemen een goed plekje gegeven...oei waar zet ik het allemaal neer? Daar heb ik echt nog heel veel werk aan gehad...maar wat staat dat gezellig al die vazen met boeketten bloemen. Ook voor buiten veel plantebakjes gekregen en veel andere leuke cadeautjes...zoals speltmeel om brood te bakken Mmmm...en van vriendin Berty een eigen gemaakt kussentje met kleerhanger en knijpers om ze op te hangen...wat een ideeën...teveel om op te noemen...maar ook de boekenlegger van Yu-Liun...Tjonge jonge wat ben ik verwend. Maar niet te vergeten de tekeningen van de kleinkinderen en de mooie verjaardag` s kaarten.
Allemaal bedankt.
S `avonds hebben we het in een gezellig grotere ruimte gehouden met de wederzijdse familie kinderen en kleinkinderen....
en ja dan is de groep rond de 50 personen...dit kunnen we thuis niet meer kwijt.

                          3 kleindochters hebben die avond bediend...
                                          zie foto hier onder
Super goed deden ze het en? ze vonden het o zo leuk om te doen.
Dus dat  houd ik in mijn achter hooft.
Al met al heb ik van deze 65 ste verjaardag mogen genieten,
met allen die ons lief en dierbaar zijn.
                              Een hartelijke groet van Rian
 
Waar we vandaag geweest zijn ga ik straks bloggen....weet je waar we geweest zijn?????????dat was o zo leuk /gezellig /ontspannend.
Nog even wachten.Vertel het nog wel.
 
Tot de volgende keer.
 
 




 






2 opmerkingen:

  1. MOOI! Hier mag je nog van nagenieten...
    Het was ook heel gezellig!
    En geweldige hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI VERSLAG VAN JE MOOIE DAG. ZO VOEL JE JE ECHT JARIG.
    GROET, LIESBETH.

    BeantwoordenVerwijderen